Optimization of Digital Marketing Strategies to Increase Revenue from The Tourism Sector in Kota Pari Village
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Sutabri, T. (2014). Analisis Sistem Informasi. ANDI.
Heinze, A., Fletcher, G., Rashid, T., & Cruz, A. (2017). Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach. Routledge Taylor & Francis Group.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2017). ManajemenPemasaran. Edisi 1.Alih Bahasa: Bob Sabran, MM. Erlangga.
Sunyoto, D. (2019). Dasar-dasarManajemenPemasaran (Konsep, StrategidanKasus). Cetakan Ke-3. PT BukuSeru.
Stanton, W. J. (2012). PrinsipPemasaran, Alih Bahasa YohanesLamarto. Erlangga.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management, 15th Edition. Pearson Pretice Hall, Inc.
Priansa, D. J. (2017). KomunikasiPemasaranTerpadupada Era Media Sosial. CV PustakaSetia.
A. Shimp, T. (2010). PeriklananPromosi&AspekTambahanKomunikasiPemasaranTerpadu. Erlangga.
American Marketing Association (AMA). (2009). Yang Dikutipoleh Philip Kotler dan Keller Kevin Lane yang Diterjemahkanoleh Bob Sabran.
Assauri, S. (2017). ManajemenPemasaran. PT Raja GrafindoPersada.
Tjiptono, F. (2016). Service, Quality & Satisfaction. Andi.
Rangkuti, F. (2015). Analisis SWOT: TeknikMembedahKasusBisnis. PT Gramedia.
Muljono, R. K. (2018). Digital Marketing Concept. PT GramediaPustakaUtama.
Yasmin, A., Tasneem, S., &Fatema, K. (2015). Effectiveness of Digital Marketing in the Challenging Age. International Journal of Management Science and Business Administration, 1(5), 69–80.
Chaffey, D., & Chadwick, F. E. (2016). Digital Marketing Strategy, Implementation and Practice. Pearson Education Limited.
Sugiyono. (2018). MetodePenelitianPendidikan (PendekatanKuantitaif, Kualitatif, dan R&D). CV Alfabeta
Ghozali, I. (2013). AplikasiAnalisis Multivariate dengan Program IBM SPSS 21 Update PLS Regresi. BadanPenerbitUniversitasDiponegoro.
Ghozali, I. (2018). AplikasiAnalisis Multivariate dengan Program IBM SPSS 25. BadanPenerbitUniversitasDiponegoro.
Armstrong, M., & Baron, A. (1998). Performance Management – The New Realities. Institute of Personnel and Development.
Robbins, S. P. (2010). Perilaku Organisasi, Jilid 1 & 2 (H. Pujaatmaka, Ed.). Indeks Kelompok Gramedia.
Prawironegoro, D., &Utari, D. (2016). Manajemen SDM Abad 21 (SumberDayaManusia). MitraWacana Media.
Sutrisno, E. (2016). ManajemenSumberDayaManusia. Cetakan ke-8. Prenada Media Group.
Samsudin, S. (2010). Manajemen Sumber Daya Manusia. CV PustakaSetia.
Sunyoto, D. (2013). Dasar-dasarManajemenPemasaran (Konsep, StrategidanKasus). Cetakan Ke-3. PT BukuSeru.
Marwansyah. (2014). MananajemenSumberDayaManusia. EdisiKedua. Alfabeta.
Sugiyono. (2018). MetodePenelitianPendidikan (PendekatanKuantitaif, Kualitatif, dan R&D). CV Alfabeta.
Sugiyono. (2016). MetodePenelitianKuantitatif, Kualitatifdan R&D. CV Alfabeta.
Arikunto, S. (2016). Prosedur Penelitian Suatu Pendekatan Praktik. Rineka Cipta.
DOI: https://doi.org/10.24114/jcrs.v7i2.46006
Article Metrics
Abstract view : 62 timesPDF - 80 times
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2023
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
p-ISSN: 2549-1849
e-ISSN: 2549-3434
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.