JURNAL TEKNOLOGI INFORMASI & KOMUNIKASI DALAM PENDIDIKAN

Print-ISSN : 2355-4983Online-ISSN : 2407-7488

Jurnal Teknologi Informasi dan Komunikasi dalam Pendidikan adalah jurnal yang dikelola oleh Program Studi Teknologi Pendidikan Pascasarjana Universitas Negeri Medan. Jurnal Teknologi Informasi dan Komunikasi dalam Pendidikan merupakan jurnal ilmiah yang memuat dan menyebarluaskan hasil-hasil penelitian, kajian ilmiah dan pengembangan teknologi informasi dan komunikasi yang memberi kontribusi pada pengembangan IPTEKS dalam memudahkan orang lain untuk belajar guna meningkatkan pemahaman, pengembangan teori dan konsep keilmuan, serta aplikasinya terhadap pendidikan dan pembelajaran secara menyeluruh.

The Journal of Information and Communication Technology in Education is a journal that is managed by the Graduate education technology Program of Universitas Negeri Medan. Journal of Information and Communication Technology in Education is a scientific journal that contains and disseminates research results, scientific studies and the development of information and communication technology that contributes to the development of science and technology in facilitating others to learn to improve understanding, development of theories and concepts of science, and Its application to education and thorough learning.

 

Indexed by :


Journal Homepage Image

Announcements

 
No announcements have been published.
 
More Announcements...

Vol 8, No 1 (2021): Jurnal Teknologi Informasi dan Komunikasi dalam Pendidikan

Table of Contents

Articles

Abdiel Ginting, Harun Sitompul, Keysar Panjaitan
PDF
1-16
Amirhud Dalimunthe, Marwan Affandi, Eka Dodi Suryanto
PDF
17-22
Armiadi ., Mukhtar ., R Mursid
PDF
23-31
Febri Nurhandayani
PDF
32-49
Ika Guswari, Samsidar Tanjung, Keysar Panjaitan
PDF
50-62
Kartini Tambunan, Harun Sitompul, R Mursid
PDF
63-70
Khoirun Nikmah, R Mursid, Samsidar Tanjung
PDF
71-79
Catur Ayu Wulandari, Efendi Napitupulu, Keysar Panjaitan
PDF
80-87
Sahara ., Harun Sitompul, Keysar Panjaitan
PDF
88-101
Flora Marantika Ginting, R Mursid, Mukhtar .
PDF
102-115