JURNAL TEKNOLOGI INFORMASI & KOMUNIKASI DALAM PENDIDIKAN

Print-ISSN : 2355-4983Online-ISSN : 2407-7488

Jurnal Teknologi Informasi dan Komunikasi dalam Pendidikan adalah jurnal yang dikelola oleh Program Studi Teknologi Pendidikan Pascasarjana Universitas Negeri Medan. Jurnal Teknologi Informasi dan Komunikasi dalam Pendidikan merupakan jurnal ilmiah yang memuat dan menyebarluaskan hasil-hasil penelitian, kajian ilmiah dan pengembangan teknologi informasi dan komunikasi yang memberi kontribusi pada pengembangan IPTEKS dalam memudahkan orang lain untuk belajar guna meningkatkan pemahaman, pengembangan teori dan konsep keilmuan, serta aplikasinya terhadap pendidikan dan pembelajaran secara menyeluruh.

The Journal of Information and Communication Technology in Education is a journal that is managed by the Graduate education technology Program of Universitas Negeri Medan. Journal of Information and Communication Technology in Education is a scientific journal that contains and disseminates research results, scientific studies and the development of information and communication technology that contributes to the development of science and technology in facilitating others to learn to improve understanding, development of theories and concepts of science, and Its application to education and thorough learning.

 

Indexed by :


Journal Homepage Image

Announcements

 
No announcements have been published.
 
More Announcements...

Vol 8, No 2 (2021): Desember - Jurnal Teknologi Informasi dan Komunikasi dalam Pendidikan

Table of Contents

Articles

Mikhael Sihombing, Efendi Napitupulu, Farihah .
PDF
116-121
Novi Larasati, Julaga Situmorang, Hamonangan Tambunan
PDF
122-133
Azqal Azkia, Devi Silvia Panjaitan, Fikri Hanif, Reni Rahmadani
PDF
134-140
Bunga Widiya Larashati, Martadi ., Trisakti .
PDF
141-145
Suci Almalia, Efendi Napitupulu, Asih Menanti
PDF
146-153
Indaria Anggita, Abdul Hamid K, Dina Ampera
PDF
154-158
Juniati ., Sahat Siagian, R Mursid
PDF
159-168
Muhammad Isnaini, Mega Silfia Dewy
PDF
169-174
Susilo ., Abdul Hasan Saragih, Sahat Siagian
PDF
175-182